Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzemotoGP czy formula1 to byl zawsze wyscig zbrojen technologicznych , a poprzez wprowadzenie jednego dostawcy zabija sie nowe mysli techniczne...
OdpowiedzNie do koñca, poniewa¿ ten jeden producent ma informacje o oponach od ca³ej stawki, wiêc poprawa opony jest znacznie prostsza, poniewa¿ ma siê wiêcej informacji o zachowaniu w ró¿nych sytuacjach, motocyklach, i przy ró¿nych stylach jazdy. I wtedy inni producenci musz± siê wysilaæ by dogoniæ t± 1 markê. Wychodzi prawie na to samo :]
OdpowiedzAle jacy inni producenci? Przecie¿ jest jeden? Po co Michelin czy Pirelli mia³by goniæ Bridgestona i produkowaæ prototypowe slicki skoro nikt ich nie bêdzie uzywa³ ani ich nie kupi?
Odpowiedz